“Mladi za bolje medije” je projekat čiji je cilj da uspostavi vezu mladih i medija, razvijajući inovativni pristup jačanju neovisnih medija u Bosni i Hercegovini i poticanjem aktivizma mladih u podršci medijima i u kreiranju medijskih sadržaja.
Organizatori su kazali da je je jedna od ključnih aktivnosti projekta povezivanje mladih sa novinarima, urednicima i uspostavljanje platforme koja će im omogućiti da saradjuju, uče jedni od drugih i razmjenjuju ideje o tome kako kreirati sadržaj koji će privući mladu čitalačku publiku, gledaoce i slušaoce.
“Mlađe generacije koje rastu sa novim tehnologijama, internetom, društvenim mrežama i mobilnim telefonima imaju drugačije informacijsko-komunikacijske potrebe i očekivanja od medija u odnosu na ostatak populacije. Istraživanja su pokazala da mladi od medija traže informacije koje su korisne, zabavne i zanimljive, a ne samo imformacije koje je potrebno znati. Mladi u BiH u velikom broju ne prate tradicionalne medije, nisu zadovoljni sadržajem koji oni nude, te takav sadržaj traže na internetu i društvenim mrežama. Tradicionalni mediji u BiH, s druge strane, zbog nedostatka sredstava ne ulažu u kapacitete za specijalizovane sadržaje za mlade i strateški ne planiraju kako privući mlađu publiku”, rečeno je tokom Formuma.
Sofija Tovarović, projektna koordinatorica Udruženja “Ja bih u EU”, kazala je da su istraživanja pokazala da se mladi sve više udaljavaju od tradicionalnih medija i sve manje prate radio, televiziju, a da sve više informacija traže na društvenim mrežama i intetnetu zato je cilj da dobijemo informaciju šta mladi žele i kakve informacije žele, a da mladi dobiju poveznicu da medijima, urednicima i novinarima.
Novinar Dejan Šajinović, koji je bio i jedan od moderatora ovog foruma rekao je da je prilagođavanje sadržaja medija mladima važna je, ne samo zbog društvene uloge koju mediji imaju, već je važna i zbog “preživljavanja” medija.
“Današnji mladi su sutrašnja publika i mi moramo naći načina da te ljude privučemo našem sadržaju, da ne ugrozimo medijski integritet, ali da istovremeno naš sadržaj prilagodimo onome što mladi očekuju”, istakao je Šajinović.
Izvor: BanjaLuka.com